EDV (European Disaster Volunteers) is op dit moment actief in Haiti (Port-au-Prince) waar er gewerkt wordt aan projecten ten behoeve van de wederopbouw van gemeenschappen die door de aardbeving getroffen zijn. Want ook nu heeft Haiti nog heel veel hulp nodig!!!

We zoeken het komende jaar vrijwilligers die zich in willen zetten om ons te helpen.

EDV vraagt géén geld om vrijwilligerswerk te doen en alle vrijwilligers zijn welkom: korte & lange termijn, wel of geen ervaring. Projecten waar we op dit moment aan werken zijn: de leefomstandigheden in weeshuizen verbeteren, Health Education, English teaching, Scholarships. Voor iedereen is er een plek om te doen waar jouw interesse ligt. Het is echt een unieke ervaring om hier in Haiti te werken..

Daarnaast zijn donaties in elke vorm zeer welkom. Ik kan je garanderen dat elke cent hier goed terecht komt.

Meer Informatie:

Meer informatie over de organisatie en over de mogelijkheden kun je vinden op www.edvolunteers.org . Er is een aparte pagina voor vrijwilligers waarin veel informatie staat over wat je kan verwachten. Ook op facebook is veel informatie te vinden over de organisatie en over alle projecten (incl. foto's) zodat je precies kan zien, waar er gewerkt wordt.

Je kunt je vragen via de website stellen maar je kunt mij ook mailen op mariet91@hotmail.com mocht je interesse hebben. Op dit moment zit ik hier in Port-au-Prince dus ik kan je alle informatie geven die je wilt weten.