Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

haiti nieuws 555 aardbeving UPDATE

  • pentest9

    Hallo Beste mensen,

    Ik wilde tog even mij ei kwijt over Haiti.

    Ik wilde zeggen dat ik met de mensen mee leef. En ik hoop dat alles weer goed komt.

    Ik wens iedereen daar veel sterkte en suc6 toe.

    Mvg,

    Pentest

    haiti nieuws haiti earthquake haiti 555 aardbeving haiti

    moorden haiti oplichting haiti

  • Marvin

    Dat alles weer goed komt ja………dat wordt een never ending story, met dank aan de VS en de overige rijke landen die meer zien in oorlog, wapens en olie.

  • JR Ewing

    Je wenst iedereen veel sterkte en succes toe? Doe dat dan niet via internet want die mensen hebben, geloof me, geen computer. Verder ben ik wel enigszins gecharmeerd van de overbevolking van naïevelingetjes op dit prikbord. Ik zeg met 100% zekerheid dat het met Haïti NOOIT wat zal worden. Zij zullen altijd blijven schooien om donaties uit het rijke westen en zullen NOOIT wat van hun land kunnen maken op eigen kracht. Waar dit aan ligt? Zoals ik al eerder zei, aan hun mentaliteit. En probeer die maar eens te veranderen. Wellicht een schone taak voor Emil Ratelband? Ha ha ha.

  • Fransendiana

    Het succes wensen is wellicht bedoeld voor de helden van artsen zonder grenzen, rode kruis, de mariniers die er geweest zijn inmiddels, de blauwhelmen etc….die krijgen beelden voor zich die zich vermoedleijk de rest van hun leven meedragen, dan heb jij niks te klagen met je indirecte haatzaaierij tegen iedereen behalve duitsers,belgen en nederlanders her en der veilig in je warme huiskamertje he jr….ik zal je eens wat vertellen, weet je wat mijn mening is, alle grenzen moeten opgeheven worden,dat is mijn vrijheid van meningsuiting, heel de wereld mag hierheen komen….hier is nog genoeg te halen,alleen het woord kredietcrisis al is al ernstig genoeg voor bedenkingen en zegt heel erg veel over onze rijke maatschappij.Wij kunnen nog heel veel meer missen qua gelden goederen en spullen…..misschien ook wel qua sommige mensen